آموزش کاربردی اینستاگرام 2024-09-24

آموزش اینستاگرام از صفر تا صد آپدیت 2025 معین فرجی

اینستاگرام مانند تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، به صورت ۲۴ ساعته میزبان میلیون‌ها کاربر مختلف است، اما مخاطبان هدف شما به شکل ۲۴ ساعته در اینستاگرام آنلاین نیستند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا محتوای جذاب تولید کنید، تعاملات خود را مدیریت کرده و نتایج دقیقی از فعالیت‌های اینستاگرامی خود به دست آورید. اینستاگرام بستری برای اشتراک‌ گذاری ارزش‌ها، اهداف و ایده‌ هاست.

هم چنین این آموزشگاه یک دوره حرفه ای موبایلگرافی برای تولید محتوای اینستاگرام با موبایل برگزار می کند که بسیار پر استقبال است. برای حفظ یکپارچگی برند، باید در تمامی پلتفرم‌ها پیام و هویت یکسانی ارائه دهید. به همین دلیل، هماهنگی بین محتوای اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین بسیار مهم است. استفاده از لوگو، رنگ‌ها و استایل مشابه در تمام پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کند تا برندتان را به‌طور مؤثرتری معرفی کنید.

اگر هم به دنبال حذف اکانت به صورت موقت یا دائمی هستید می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. در این صفحه نوبت به نوشتن کپشن، تگ کردن کاربران و اضافه کردن موقعیت مکانی می‌رسد. در اینجا حتی می‌توانید پست را در سایر اکانت‌های خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز به‌اشتراک بگذارید. پس از ساختن حساب کاربری، نوبت به آموزش استفاده از اینستاگرام به زبان ساده می‌رسد. در ادامه قصد داریم بخش‌های مختلف این شبکه اجتماعی و نحوه کار با آن‌ها را توضیح دهیم.

در صفحه پیش‌نمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید. وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید. اگرچه بی‌شمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پست‌های اینستاگرامی دیگران را مهیا می‌کنند، بسیاری از آن‌ها از استوری‌ها پشتیبانی نکرده‌اند. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلم‌برداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است. هم موبایل‌های آیفون و هم دیوایس‌های اندرویدی از یک قابلیت ثبت تصویر از صفحه برخوردار شده‌اند و می‌توانید بدون دانلود هیچ اپلیکیشن اضافه‌ای، از آن‌ها بهره بگیردی.

در این قسمت می توانید عکس پروفایل پیج خود را حذف و یا اضافه کنید . برای ارسال پست به شخص دیگری، روی هواپیمای کاغذی (Share) بزنید. شخصی را که می‌خواهید پست را با او به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و سپس روی ارسال بزنید.

ویدیوها نقش مهمی برای یک اینستاگرام مارکتینگ موفق دارند. موشن گرافیک، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه را در reels و igtv نمایش بدهید تا بازخورد بهتری داشته باشید. به عنوان یک فریلنسر هم اگر بتوانید موشن گرافی های ساده بسازید بخت بیشتری برای پیدا کردن شغل‌های مرتبط با اینستاگرام خواهید داشت.

برای یادگیری این شاخه می‌توانید در دوره «ساخت موشن گرافیک» آکادمی اینفوگرام ثبت نام کنید. برای انتشار فیلم طولانی در اینستاگرام igtv بهترین گزینه است. خیلی جاها با لغاتی مثل الگوریتم اینستاگرام، قوانین اینستاگرام و شکست دادن اینستاگرام مواجه می‌شوید. تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامه‌نویسی‌ای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث می‌شود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید.

اکانت خصوصی اکانتی است که فعالیت‌ها و فالورها و فالووینگ‌های هر پیج تنها به افرادی نمایش داده می‌شود که درخواست دوستی آن‌ها پذیرفته شده باشد. برای اینکه افرادی را از لیست فالوورهای خود خارج کنید می‌توانید با فشردن مجدد دکمه‌ای که از آن برای فالو کردن استفاده کرده بودید پیج مورد نظر را آنفالو کنید که در این صورت دیگر محتواهای پیج مذکور برای شما نمایش داده نخواهد شد. نکات زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چطور یک حساب اینستاگرام را از ابتدا ایجاد کنید و با استوری، پست و امکانات دیگر آن برندتان را توسعه دهید. ظاهرا کار با این پلتفرم ساده به نظر می ‌رسد، اما این تلاش را نمی ‌توان و نباید دست کم گرفت. معمولا نقش رسانه ‌های اجتماعی در هر شرکتی دست کم گرفته می‌ شود. برخی از مدیران هنوز قدر این ابزار را نمی ‌دانند و معتقدند که اینستاگرام فقط برای ارسال عکس‌ های سرگرم‌ کننده کاربرد دارد که اشتباه می ‌کنند.

با استفاده از این قابلیت‌ها، کاربران می‌توانند تجربه‌ای غنی‌تر و حرفه‌ای‌تر در این شبکه اجتماعی داشته باشند. این شبکه اجتماعی نه تنها برای کاربران عادی بلکه برای کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها نیز اهمیت زیادی دارد. برندها از اینستاگرام برای تبلیغات، فروش محصولات و ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند.

در بخشی دیگر می‌توانید اسم کامل خود و همچنین تصویری از خودتان را اضافه کنید. هنگامی که کار شما در این قسمت تمام شد، فرصتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید مخاطبین یا دوستان فیسبوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر تمایل به این کار ندارید روی Skip بزنید و کار را ادامه دهید.

در این پنجره می‌توانید روی کالکشن دلخواه خود زده و پست را درون آن ذخیره کنید. به صورت مشابه نیز می‌توانید روی علامت مثبت زده و کالکشنی جدید بسازید. روی حباب تصویر پروفایل در بالای فید کلیک کنید تا استوری خودتان را ببینید. به این ترتیب لینک پست مورد نظر در دستگاه شما کپی می‌شود. پست حالا در محیط ساخت استوری اینستاگرام ظاهر می‌شود و می‌توانید آن را با گیف‌ها، متن‌ها و موسیقی‌های معمول شخصی‌سازی کنید. برای اشتراک‌گذاری بومرنگ در استوری خود گزینه Story و برای اشتراک‌گذاری آن به عنوان یک پست اینستاگرامی، گزینه Feed را بزنید.

اگرچه کاربر بلاک شده می‌تواند نام کاربری شما را در پست‌های خود منشن کند، اما این منشن‌ها به شما اعلام نمی‌شوند. Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست.

اضافه‌کردن یک یا چند ادمین به این حساب کاربری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت بهتر حساب شما در چنین وضعیتی است. اگر قصد انجام چنین کاری را دارید، سری به مقاله‌ی اضافه کردن ادمین به اینستاگرام بزنید. درصورتی‌که حساب شما Public (عمومی) باشد، اشخاص دیگر حتی در صورت بلاک شدن یا نداشتن امکان مشاهده‌ی استوری و لایو شما، می‌توانند از طریق استفاده از اینستاگرام بدون اکانت، محتوای حساب شما را ببینند. ازاین‌رو، بهتر است در صورت عدم تمایل به مشاهده‌ی محتوای پروفایلتان، ترجیحاً حساب خود را به صورت Private (خصوصی) در بیاورید. اینستاگرام از ربات‌های مختلف، الگوهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی و ابزارهایی مانند هشتگ‌ها برای شناسایی علایق کاربران و درگیرکردن آن‌ها با محتواهای مختلف منتشرشده در این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کند. شما در اینستاگرام می‌توانید کاربران دیگر را دنبال یا فالو کنید یا برعکس، آن‌ها شما را دنبال کنند.

زمان‌بندی ارسال پست‌ها در اینستاگرام به شدت اهمیت دارد. ارسال پست‌ها در زمان‌هایی که مخاطبان شما بیشتر آنلاین هستند، می‌تواند میزان تعامل و بازدید را به طور قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Instagram Insights می‌تواند به شما کمک کند تا زمان‌های بهینه برای ارسال پست‌ها را شناسایی کنید.

در ادامه به آموزش مرحله به مرحله فید اینستاگرام می‌پردازیم. قبل از ورود به اینستاگرام یا حتی بعد از ساخت اکانت ممکن است واژه‌هایی را بشنوید که برایتان نا آشنا باشد. برای اینکه با این اصطلاحات بیگانه نباشید آموزش لیستی از این واژه‌های اینستاگرام را ارائه می‌دهیم. برای یافتن دوستان فیسبوکی که در اینستاگرام هستند روی Connect to Facebook بزنید یا برای رد شدن از این مرحله روی Skip بزنید. با استفاده از تنظیمات بخش Data usage and media quality (مصرف داده و کیفیت رسانه)، می‌توانید تعیین کنید که تصاویر و ویدئوها با حداکثر کیفیت و با اینترنت وای‌فای آپلود شوند یا اینکه از اینترنت گوشی استفاده شود.

این مجازات‌ها معمولاً قابل‌چشم‌پوشی نیستند و حتی در صورت پاک‌کردن موقتی حسابتان و سپس نصب مجدد اینستاگرام نیز، نمی‌توانید آن‌ها را دور بزنید. قوانین اینستاگرام در این مورد، اگرچه تقریباً دقیق است، اما باز هم این امکان وجود دارد که شما به‌صورت اشتباه و با ارسال گزارش‌های عمدی و نادرست از سوی دیگران، ریپورت شوید. در مقاله‌ی آموزش رفع ریپورت اینستاگرام، روش‌های ساده و سریعی را برای حل این مشکل معرفی کرده‌ایم.

در پیام خود می‌توانید عکس، ایموجی، گیف یا پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را ارسال کنید. بهترین راه برای پیدا کردن پست‌های جدید و دیگر کاربران، رفتن به بخش اکسپلور است. این بخش همانطور که گفتیم، با انتخاب آیکون ذره‌بین در نوار پایین صفحه قابل دسترسی است. اما با انتخاب گزینه Edit، می‌توانید به ابزارهای ویرایش عکس دسترسی داشته و تصویر را ادیت کرده و مثلا روشنایی و کنتراست آن را تغییر دهید.

بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد. تا زمانی که خودتان به صورت دستی یک هایلایت را از پروفایل پاک نکنید، برای همیشه به نمایش درخواهد بود. ضمنا درست مانند استوری‌ها، می‌توانید ببینید که چه کسی هایلایت‌های شما را تماشا کرده است.

کاربران می‌توانند با مشاهده ویدیو و مطالعه توضیحات، به راحتی به سایت شما منتقل شوند. علاوه بر بیوگرافی، می‌توانید لینک سایت خود را در پست‌های اینستاگرام در بخش کامنت‌ها قرار دهید. با این روش، فالوورها می‌توانند به راحتی لینک سایت را مشاهده کنند و روی آن کلیک کنند. همچنین، فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش امنیت حساب است که حتی اگر پسورد شما به خطر بیفتد، نیاز به کد تأیید اضافی دارد تا ورود به حساب از طرف شخص دیگر غیرممکن شود. دیگر روش‌های ایمن‌سازی پیج اینستاگرام شامل عدم استفاده از وای‌فای عمومی هنگام ورود به حساب، نظارت بر فعالیت‌های غیرعادی، و بررسی تنظیمات حریم خصوصی برای محدود کردن دسترسی به اطلاعات شخصی است.

در ادامه می توانید عکس یا ویدیو های خود را به صورت پست، استوری ، ریلز ، لایو و … به اشتراک گذارید و یا برای دیگران لایک و کامنت بگذارید. کاربران برای منتشر کردن محتوای مورد نظر خود در برنامه‌ی اینستاگرام، گزینه‌های متعددی را پیش‌رو خواهند داشت. استوری یکی از ویژگی‌های پویای اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر یا ویدیوهای کوتاه‌مدت منتشر کنند. این محتواها پس از ۲۴ ساعت به طور خودکار حذف می‌شوند، اما امکان ذخیره‌ی آن در بخش هایلایت پیج، وجود دارد.

اگر بخواهیم به صورت ساده معنی ریپلای در اینستاگرام توضیح دهید به این معنی است که زمانی که شما به پیغام های که در دایرکت شما ارسال میشود پاسخ ارسال کنیم و با آن واکنش دهید و آن ریپلای گفته می شود. توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز به صورت عموم برای تمامی افراد فعال نشده است. شما اگر این مورادی که رد بالا عنوان شده باشد را رعایت کنید میتوایند فالور های زیادی را از این بخش برای پیج خود جذب کنید؛ igtv امکان بسیار خوب و سرگرم کننده ای است که در اینستاگرام نهفته شده است.

افراد به دنبال محتوای مفید و آموزشی هستند که به آن‌ها در حل مشکلات و یا یادگیری مهارت‌های جدید کمک کند. با انتشار مقالات، نکات آموزشی، ویدیوهای آموزشی و پست‌های راهنما می‌توانید به عنوان یک منبع معتبر شناخته شوید و اعتماد بیشتری از مخاطبان به دست آورید. هشتگ‌ها ابزار قدرتمندی برای گسترش دسترسی به پست‌های شما هستند. اینستاگرام به‌طور خاص به هشتگ‌ها توجه زیادی دارد و به همین دلیل استفاده درست از آن‌ها می‌تواند باعث شود که پست‌های شما بیشتر دیده شوند.

اینستاگرام یک ابزار قدرتمند بازاریابی و تبلیغات نیز محسوب می‌شود. برندها و کسب‌وکارها می‌توانند با ایجاد حساب کاربری و انتشار محتوای جذاب و خلاقانه، مخاطبان هدف خود را جذب کنند. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و از قسمت پروفایل و انتخاب سه خط در قسمت بالای صفحه وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شده و گزینه Account را انتخاب نمایید.۲. در منوی باز شده در انتهای صفحه گزینه Switch to Professional Account را انتخاب کنید.۳. در مرحله بعد امکانات اکانت بیزینسی برای شما نمایش داده می‌شود که در این بخش با کلیک بر روی Continue وارد مرحله بعدی می‌شوید.۴. در مرحله چهارم باید زمینه فعالیت خود را انتخاب کنید و در صورتی که شغل شما در میان گزینه‌های موجود نبود باید از طریق تایپ کردن آن در کادر جستجو شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند. حالا باید لیستی شامل افراد پیشنهاد برای افزودن به لیست Close Friends خود را مشاهده کنید. روی Add بزنید تا قادر به افزودن هرکسی به آن لیست باشید و با نوار Search هم می‌توانید به جستجو برای شخصی خاص بپردازید. برای مثال می‌توانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرین‌شات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید. به صورت مشابه می‌توانید از قابلیت ضبط صفحه بهره گرفته و استوری ویدیویی کسی دیگر را درون استوری خود قرار دهید.

برای ارسال لینک روم برای افرادی که در اینستاگرام یا فیسبوک نیستند می‌توانید از گزینه Share Link استفاده کنید. در گوشه بالا سمت چپ، دکمه Minimize به شکل مربعی درون مربعی دیگر تعبیه شده که ویدیو چت را پنهان و ادامه دادن روند گشت‌وگذار در اینستاگرام را امکان‌پذیر می‌کند. اگر به دنبال شخصی خاص بگردید، اینستاگرام گزینه‌هایی از میان افرادی که در اینستاگرام فالو کرده‌اید، افرادی که شما را فالو می‌کنند، دوستان فیسبوکی و افرادی که نامی مشابه به آنچه جستجو کرده‌اید را به نمایش درمی‌آورد. قابلیت جستجوی اینستاگرام را درون تب اکسپلور اپلیکیشن خواهید یافت. برای دسترسی به این قابلیت، روی آیکن ذره‌بین در منوی پایینی بزنید.

با لمس این آیکون صفحه‌ی کوچکی در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه‌ی Add Account می‌توانید پیج دیگری را به لیست اکانت های خود اضافه کنید. با استفاده از این آپشن می‌توانید تا سقف 5 اکانت را به اینستاگرام خود اضافه کنید. اگر تمایلی به ادامه‌ی فعالیت در حساب خود ندارید، می‌توانید به‌جای غیرفعال‌کردن آن، به سراغ دیلیت اکانت اینستاگرام بروید. پس از انتخاب این حالت، تمام عکس‌ها، ویدئوها، نظرات، لایک‌ها، دنبال‌کنندگان و هر آنچه در حساب کاربری خود داشته‌اید، برای همیشه حذف می‌شود.

با استفاده از انواع مختلف فرمت‌ها مانند عکس‌های ثابت، ویدیو، ریلز، استوری، IGTV و پست‌های متنی می‌توانید جذابیت بیشتری ایجاد کنید. تنوع در محتوا کمک می‌کند تا به نوعی روتین و یکنواختی در پست‌ها دچار نشوید و همیشه برای مخاطبانتان جذاب و جدید باشید. همچنین، برخی فرمت‌ها به دلایلی مانند نمایش در صفحات بیشتر از سایر فرمت‌ها محبوب‌تر هستند.

این موارد شامل دنبال کردن حساب‌های مرتبط، انتشار محتوای منظم و برگزاری مسابقات یا هدیه دادن است. مقاله بحث جامع‌تری در مورد افزایش فالوور ارائه می‌دهد. در ادامه شما را با نحوه حذف اکانت اینستاگرام آشنا می‌کنیم. تگ کردن در اینستاگرام در سه بخش استوری، پست و کامنت قابل اجراست در واقع شما از طریق تگ کردن افراد برای آن‌ها اعلانی می‌فرستید تا محتوای مورد نظر را مشاهده کنند.

سپس به صورت جزئی‌تر تمام قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام را از نظر رد خواهیم کرد. اینستاگرام لایو قابلیتی است که به شما اجازه «لایو استریم» می‌دهد، به عبارت دیگر می‌توانید ویدیوها را از روی دستگاه خود به دستگاه هرکسی که بخواهد آن‌ها را تماشا کند مخابره کنید. درحالی که مشغول استریم هستید، بینندگان می‌توانند برای شما کامنت گذاشته و لایک بزنند و بنابراین این روشی عالی برای مکالمه همزمان با تمام فالوئرها یا مخابره یک رویداد مهم به حساب می‌آید. از محتوای تولیدشده توسط کاربران (User-Generated Content) استفاده کنید.

برای بهره‌برداری کامل از تمامی امکانات اینستاگرام و استفاده مؤثر از آن برای اهداف شخصی یا کسب‌وکار، نیاز به آموزش صفر تا صد اینستاگرام دارید. شما می‌توانید از دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش اینستاگرام مکتب خونه برای این منظور استفاده کنید. همچنین، اگر به دنبال یادگیری اصولی و حرفه‌ای‌تر اینستاگرام هستید، آموزش اینستاگرام حرفه‌ای مکتب خونه، می‌تواند مهارت‌های شما را در استفاده بهینه از این پلتفرم افزایش دهد. منوی تنظیمات اینستاگرام شامل گزینه‌هایی مانند حریم خصوصی، امنیت، اعلان‌ها و مدیریت حساب است. این بخش به کاربران کمک می‌کند تجربه کاربری خود را شخصی‌سازی و بهتر مدیریت کنند. برای دریافت تیک آبی، کاربر باید درخواست ارسال کند و اینستاگرام حساب را از نظر معیارهایی مانند میزان شهرت، تأثیرگذاری یا اعتبار بررسی می‌کند.

تعداد افرادی که میخواهند در اینستاگرام فعالیت کنند زیاد است. اما همه شما باید بدانید که اول باید یک هدف برای خود مشخص کنید. اینکه میخواهید در کدام زمینه در اینستاگرام فعالیت کنید. (طنز ، انگیزشی ، فروشگاه آنلاین ، کارشناس اینستاگرام ، ادمین اینستاگرام ، فروش آموزش و...).بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حالا باید آموزش اینستاگرام حرفه ای استاد دیجیتال را مشاهده کنید. بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند.

اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخه‌های بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژی‌های خوب دارد تا نتیجه بدهد. پس باید بتوانید انواع استراتژی را برای اهداف مختلف طراحی کنید. در پست «استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام» به این موضوع به صورت کامل پرداخته‌ایم. برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم می‌توانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید. آیا می‌خواهید تجربه‌ای بهتر از اینستاگرام داشته باشید؟ این مقاله، راهنمایی جامع برای بهره‌مندی صد در صد از اینستاگرام به شما ارائه می‌دهد.

در این دوره‌ها، شما مهارت‌های مختلفی را از جمله تولید محتوای جذاب، استراتژی‌های بازاریابی، افزایش فالوور، بهینه‌سازی پروفایل، استفاده از تبلیغات اینستاگرام، تحلیل آمار، و تعامل با مخاطب خواهید آموخت. همچنین، برخی از دوره‌ها شامل آموزش تکنیک‌های پیشرفته مانند مدیریت صفحات تجاری و همکاری با اینفلوئنسرها هستند. آموزش اینستاگرام حرفه ‌ای در دنیای دیجیتال امروز به یک ضرورت برای کسب‌وکارها و افراد تبدیل شده است. با یادگیری تکنیک‌های تولید محتوا، بهینه‌سازی پروفایل، استراتژی‌های بازاریابی، و استفاده از ابزارهای تحلیلی، می‌توانید از این پلتفرم برای جذب مخاطب بیشتر و افزایش فروش بهره‌برداری کنید. امنیت پیج اینستاگرام یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران و کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال است.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ویدیوهایی تا سقف ۱۵ دقیقه (یا ۱ ساعت در صورت استفاده از ورژن دسکتاپی اینستاگرام) را با فالوئرها به اشتراک بگذارند. IGTV یک اپلیکیشن مجزا هم برای موبایل‌های آیفون و اندروید دارد، اما لزوما نیازمند استفاده از آن نخواهید بود و قابلیت‌های مربوط به این ویژگی در اپلیکیشن خود اینستاگرام هم یافت می‌شوند. اگر می‌خواهید بهترین بازخورد را از مخاطبانتان بگیرید، باید الگوی حضور آن‌ها را پیدا کنید و بر اساس این الگو سراغ انتشار پست‌های جدید بروید. با استفاده از ویژگی تگ کردن محصولات در پست‌ها و استوری‌ها، می‌توانید تجربه خرید را برای فالوورهای خود آسان کنید.

به این ترتیب بعد از انتشار استوری، باید گامی اضافه را طی کنید. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید. روی یک مرورگر به وب‌سایت اینستاگرام (+) مراجعه و پروفایل شخص مورد نظر را باز کنید.

امروزه اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است و صدها میلیون نفر در سراسر جهان از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و طرفدارانشان استفاده می‌کنند. برخی افراد که به‌دنبال توسعه روابط اجتماعی و حرفه‌ای خود هستند، نیاز به آموزش دارند. این افراد باید یاد بگیرند چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند، محتوای جذاب ایجاد نمایند و از ابزارهای اینستاگرام برای تقویت شبکه مورد نظر استفاده کنند.

البته اگر این افراد شماره تلفن خود را در برنامه ثبت نکرده باشند این کار امکان پذیر نخواهد بود. همچنین بخش دیگری از فالورهای پیشنهادی که در تب جداگانه‌ای قرار می‌گیرند مربوط به محبوب‌ترین پیج‌های اینستاگرام هستند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. نحوه ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با توجه به آپدیت این برنامه متفاوت خواهد بود که در این قسمت از آموزش اینستاگرام از صفر تا صد ما به معرفی و توضیح هر دو روشی که ممکن است در حین ثبت نام با آن روبرو شوید می‌پردازیم. آرشیو اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا بدون اینکه پست‌های خود را حذف کنید، آن‌ها را به یک گالری اختصاصی انتقال دهید که فقط برای شما قابل مشاهده هستند.

درحالی که گزینه تایپ کردن فعال است، روی دکمه بالایی و وسطی بزنید تا قادر به انتخاب فونت مورد نظر باشید. مکالمات کنونی شما در بخش سمت چپی به نمایش در می‌آیند و با کلیک روی هر مکالمه در بخش سمت راست، قادر به باز کردن صفحه مکالمه مورد نظر خواهید بود. در زیر تب Recents، به سمت پایین اسکرول کنید تا قادر به انتخاب یک تصویر یا ویدیو از گالری خود باشید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام