آموزش اینستاگرام کسب و کار 2020-10-04

آموزش اینستاگرام از صفر تا صد تصویری و کامل فرادرس مجله‌

حالا در بخش Recents، عکس/عکس‌ها یا ویدیو/ویدیوهای مدنظرتان را انتخاب کنید. برای ایجاد پست از عکس و ویدیو، نوار مشکی را روی POST بگذارید. 1.از فید اصلی خود، روی علامت مثبت در پایین وسط صفحه بزنید. برای گذاشتن کامنت، روی حباب چت زیر پست بزنید، نظر خود را تایپ کنید و سپس روی ارسال بزنید. در بخش Edit Profile می‌توانید اقدام به تجاری سازی اکانت اینستاگرام خود کنید.

اگر می‌خواهید پست را درون کالکشنی متفاوت ذخیره کنید، تا زمانی که گزینه Save to Collection در پایین پست به نمایش درمی‌آید روی آن بزنید. روی آیکن سه‌نقطه در گوشه بالا سمت راست پست اینستاگرامی بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل iOS یا اندروید خود باز کرده و پستی که می‌خواهید با فالوئرها به اشتراک بگذارید را پیدا کنید. این روزها فایل‌های «گیف» را ظاهرا می‌توان در هرجایی یافت. کاربران از این فایل‌های تصویری شبیه به ویدیو که در سیکلی دائمی تکرار می‌شوند در وب‌سایت‌های گوناگون نظیر فیسبوک، توییتر، تامبلر و ردیت استفاده می‌کنند.

این قابلیت یکی از آپشن های کاربردی موجود در بخش دایرکت می‌باشد. شما با استفاده از امکان برقراری تماس تصویری اینستاگرام می‌توانید بصورت دو یا چند نفری تماس ویدئویی برقرار کنید. اگر دقت کرده باشید در صفحه‌ی پروفایل پیج‌هایی که فالو کرده‌اید، یک علامت زنگوله وجود دارد. با زدن روی این علامت شما نوتیفیکیشن یا اعلان پست‌های این پیج را فعال می‌کنید. یعنی هر زمانی که پیج مورد نظر پست جدیدی منتشر کند، برای شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن از سمت اینستا خواهد آمد. دوره آموزش اینستاگرام حرفه‌ای، شامل 23 ساعت آموزش ویدیویی است و برای هر کسی که ثانیه‌ای فکر کسب درآمد از اینستاگرام از سرش گذشته باشد مناسب است.

بنابراین انتخاب دوستانی که آن‌ها را در اینستاگرام فالو می‌کند به خود شما بستگی دارد. ۱ اکانت اینستاگرام خود را باز کنید.۲ به پروفایل فرد مورد نظر بروید. لازم به ذکر است که اکانت تجاری را می‌توان دوباره به اکانت شخصی تبدیل کرد.

ساخت پیج یا ایجاد اکانت در اینستاگرام کار چندان دشواری نیست. برای این کار ابتدا لازم است اپلیکیشن اینستا را از گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این دوره، فصل «تولید محتوا در اینستاگرام» است که در آن تمام نکات، ریز به ریز آموزش داده شده‌اند.

در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید برای خود بیو بنویسید و سرها را به سمت خود برگردانید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در صورت نیاز وارد حساب کاربری شوید. برای ساخت یک استوری جدید روی گزینه Your Story در فید استوری‌ها بزنید یا روی تصویر پروفایل خود در صفحه پروفایل بزنید یا صفحه هوم را به سمت راست بکشید. پیشتر در این مقاله آموزش اینستاگرام راجع به استوری‌ها گفته‌ایم و اینکه اساسا اسلایدشوهایی ۲۴ ساعته در فید مخصوص به خود به حساب می‌آیند. حالا اگر بخواهید استوری‌های خود را برای مدتی طولانی‌تر از ۲۴ ساعت مقابل چشم فالوئرها نگه دارید، می‌توانید از قابلیت «هایلایت» بهره بگیرید. برای حذف کردن کسی از لیست خود نیز کافی است به پروفایل خود، سپس منو، سپس گزینه Close Friends و در نهایت Your List بروید و در کنار نام کاربری فرد مورد نظر، دکمه Remove را بزنید.

به کمک اکانت های بیزینسی، به راحتی می توانید تبلیغات مختلفی ایجاد کرده و آن ها را برای مخاطبین هدف خود به نمایش بگذارید. با ساخت پیج کاری در اینستاگرام این امکان برای شما فراهم می شود تا دکمه های تماس مانند تماس بگیرید، ایمیل بفرستید یا مسیریابی را به پروفایل خود اضافه کنید. این امر ارتباط مستقیم با مشتریان را برای شما ساده تر خواهد کرد. در نهایت اگر روزی دیگر نیاز یا علاقه‌ای به اکانتتان نداشتید، می‌توانید آن را به صورت همیشگی یا موقت غیرفعال کنید. برای این کار باید حتما از سایت اینستاگرام به جای اپلیکیشن آن استفاده کنید و با مراجعه به قسمت تنظیمات برای دی اکتیو کردن اینستاگرام اقدام کنید.

پس فالوورهای وفادار خود را با محتوایی خاص تشویق کنید؛ برای مثال اجازه دهید آن­‌ها اولین نفراتی باشند که از محصولات، خدمات یا رویدادهای جدید خبردار می­‌شوند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که برای همکاری با اینفلوئنسر باید از قبل عملکرد آن را بررسی کنید و از نرخ تعامل آن با مشتری‌ها مطمئن شوید. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از همکاری با اینفلوئنسرها، حتما مطلب چطور اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی‌مان پیدا کنیم را بخوانید و نکات آن را یاد بگیرید. شات کردن هزینه‌دار، یکی از بهترین راه‌­ها برای کسب تعداد زیادی فالوور  واقعی جدید در زمانی کوتاه است اما در صورتی که برند موردنظر توانایی پرداخت هزینه اینفلوئنسر را داشته باشند. برای این­­کار باید به یک برند دیگر یا اینفلوئنسری که فالوورهای زیادی دارد، درخواست دهید تا محصولات یا خدمات شما را تبلیغ کند. در حال حاضر همه صفحه‌ها از هشتگ استفاده می‌­کنند، پس بهتر است علاوه بر آن، از تگ کردن صفحه‌های دیگر نیز کمک بگیرید.

بعد از انجام این کار نیز هیچ اعلانی به دست شخص مورد نظر نمی‌رسد. اما توجه داشته باشید که افراد حاضر در لیست، می‌توانند ببینند که شما استوری خود را با دوستان نزدیک به اشتراک گذاشته‌اید و در نتیجه متوجه می‌شوند که خود در آن لیست حضور دارند. Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست.

اما کسب درآمد از اینستاگرام و موفقیت در آن، نکاتی دارد که همه آن را رعایت نمی‌کنند و در نتیجه، همه نمی‌توانند به نتیجه مطلوبشان در اینستاگرام برسند. در این پست به آموزش اینستاگرام حرفه‌ای می‌پردازیم و تمام نکات ریز و درشت را درباره موفق بودن به عنوان یک اینستاگرامر توضیح می‌دهیم. برای صاحبان کسب‌وکارها و برندها، اینستاگرام ابزاری حیاتی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. آن‌ها به عنوان ادمین پیج‌ها باید مهارت‌های لازم برای ساخت پیج حرفه‌ای و استفاده از امکانات اینستاگرام مانند استوری‌ها، ریلز و فروشگاه اینستاگرام را داشته باشند.

البته، محتوا در اینستاگرام، فرمت‌های مختلفی دارد که در این دوره تمام آن‌ها به طور دقیق و کامل بررسی می‌شوند. با ترغیب فالوئرهای کنونی خود به لایک و کامنت گذاشتن زیر پست‌ها، افزایش خود برای حضور یافتن در تب Explore را افزایش می‌دهید. این تب حاوی شبکه‌ای از تصاویر و ویدیوها است که ویدیوهای کانال‌های مرتبط به سلایق پیشین را به تمام کاربران نشان می‌دهد. می‌توانید یک پروفایل معرکه اینستاگرامی با انبوهی محتوای جذاب داشته باشید. اما پس از این لازم است که همان محتوای معرکه را مقابل چشم مخاطبان هدف خود دهید.

در این قسمت با امکانات اینستاگرام بصورت حرفه‌ای آشنا می‌شویم. نکاتی که لازم است افراد برای آغاز کسب و کار خود در اینستاگرام بدانند را در این بخش می‌توانید پیدا کنید. ممکن است بعد از مدتی بخواهید به هر دلیلی اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. در این شرایط این آموزش کوچک ولی کامل به دردتان می‌خورد. با حذف اکانت اینستاگرام، حساب اینستاگرام شما برای همیشه پاک خواهد شد. البته اینستاگرام تا یک ماه این فرصت را به شما می‌دهد که بعد از حذف اکانت، پیج خود را بازیابی کنید.

ضمنا درست مانند استوری‌ها، می‌توانید ببینید که چه کسی هایلایت‌های شما را تماشا کرده است. به سراغ گزینه Following در زیر تصویر پروفایل او بروید. بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند. برای نهایی شدن روند حذف همیشگی پست اینستاگرامی شما، لازم است بار دیگر Delete را بزنید تا تایید کنید که واقعا می‌خواهید پست پاک شود. به یاد داشته باشید که بعد از این مرحله، دیگر امکان بازگردانی پست پاک شده وجود ندارد. حالا Delete را انتخاب کنید.

اگر به هر دلیلی به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی ندارید می‌توانید از طریق وب‌سایت اینستاگرام به بلاک کردن کاربران بپردازید. وارد اینستاگرام شده و به صفحه پروفایل خود بروید. می‌توانید به سراغ آیکن جستجو بروید و نام شخصی که می‌خواهید بی‌صدا شود را وارد کنید. این پست فورا درون کالکشن پیش‌فرض All Posts شما ذخیره می‌شود و هیچ کار دیگری از طرف شما نیاز نیست.

اینستاگرام با ارائه قابلیت تبلیغات پولی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت کسب‌وکار خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. شما می‌توانید با تعیین بودجه و مخاطب هدف، تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید تا به دست افرادی برسد که به کسب‌وکار شما علاقه‌مند هستند. در یک کلام، آموزش اینستاگرام صفر تا صد برای کسانی که می‌خواهند به‌طور کامل از این اپلیکیشن استفاده کنند مناسب است. با دریافت بهترین پکیج آموزش اینستاگرام، شما می‌توانید هم از نظر عملی و هم تئوری به دانش کاملی دست یافته و به یک کاربر یا ادمین حرفه‌ای تبدیل شوید. هنرمندان، عکاسان، نویسندگان و سایر افرادی که می‌خواهند برای خود پیج بسازند و از این پلت‌فرم برای نشان دادن آثار و مهارت‌های خود استفاده کنند، به آموزش اینستاگرام نیاز دارند.

یعنی اگر کسی در گوگل چیزی را سرچ کند و کلمه کلیدی آن با آلت تکست یکی از تصاویر شما برابر باشد، این امکان وجود دارد که آن تصویر برای فرد در گوگل به نمایش گذاشته شود. لازم به ذکر است که هشتگ­‌ها فقط مختص به پست­ نیستند و در استوری‌­ها نیز به کار می­‌روند. البته بعضی برندها در استوری­‌های خود فضای هنری خاصی ایجاد می‌­کنند که ممکن است هشتگ با آن فضا هماهنگ نباشد.

این فرآیند معمولاً شامل ارزیابی اطلاعات عمومی، شواهد مرتبط با حضور در رسانه‌ها و فعالیت آنلاین است. پس از تأیید، نشان تیک آبی در کنار نام کاربری نمایش داده می‌شود که این امر به کاربران اطمینان می‌دهد که حساب مورد نظر واقعی و معتبر است. ثبت‌نام در اینستاگرام اولین گام برای ورود به دنیای این پلت‌فرم و استفاده از آن است. کاربران با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن، انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور، می‌توانند حساب خود را ایجاد کنند. مراحل ثبت‌نام ساده طراحی شده و چند دقیقه زمان می‌برد.

بسیاری از کاربران ایرانی هم از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و این آمار لزوم یادگیری و استفاده صحیح از آن را بیشتر می کند. با یادگیری آموزش های این دوره، می توانید درآمد و کسب و کار خودتان را توسعه دهید. ✅ هر فردی که در اینستاگرام عضو است و اکانت دارد، یک صفحه یا پیج مختص خودش را دارد که می‌تواند محتواهای خود را در آنجا با فالوورهای خود به اشتراک بگذارد. یکی از مباحثی که دوست داریم مخاطبان اینبو در قالب آموزش اینستاگرام از آن بهره‌مند شوند، مبحث امنیت اینستاگرام است.

یک کاربر را مسدود یا بلاک کنید تا از دنبال کردن شما یا دیدن پروفایل شما منع شود. رفع آن نیز آسان است. برای افزودن بیش از یک عکس به پست خود، روی Select Multiple بزنید. در نوار پایین انواع مختلف پست برای ارسال آمده است.

ویژگی نوت اینستاگرام یکی از ابزارهای جدید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های کوتاه و یادداشت‌های سریع را به دنبال‌کنندگان خود ارسال کنند. این ویژگی برای به‌روزرسانی سریع اطلاعات، اطلاع‌رسانی از تغییرات و ارائه نکات مهم به مخاطبان طراحی شده است. تیک آبی اینستاگرام یک نشان رسمی است که اعتبار حساب‌های کاربری را تأیید می‌کند.

روی یک مرورگر وب (مانند فایرفاکس، کروم، سافاری و غیره) به وب‌سایت رسمی اینستاگرام بروید و درون اکانت خود لاگین کنید. بعد از انتخاب استوری‌های مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. با انتخاب هرکدام از کاربران بلاک شده به صفحه پروفایل هدایت می‌شوید و سپس قادر به آنبلاک کردن او خواهید بود. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید.

در صفحه تنظیمات اینستاگرام، گزینه Privacy and Security را در منوی سمت چپ انتخاب کنید. وقتی اطلاعات لازم را وارد کنید، پیامی به نمایش درمی‌آید مبنی بر اینکه برای ریست کردن پسوورد خود لازم است شماره تلفن یا ایمیل متصل به اکانت را چک کنید. در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دست‌تان رسیده است. در صفحه ورود به حساب کاربری، روی لینک Forgot Password بزنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است.

با این کار ۱۰ تصویر پشت سر هم به ثبت می‌رسد. سپس تصاویر به یکدیگر وصله شده و با سرعت گرفتن سکانس، ویدیوی کوتاه شده آماده می‌شود. اگر از کاربران قدیمی‌تر اینستاگرام باشید به احتمال فراوان دورانی را یادتان می‌آید که پست‌ها به ترتیب زمانی به نمایش درمی‌آمدند. این موضوع دیگر این روزها مصداقی ندارد. شرکت اینستاگرام در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ از اسرار الگوریتم خود پرده برداشت و تاکید کرد که سه فاکتور کلی (علاقه، تازگی و روابط)، چگونگی نمایش یک پست‌ درون فید کاربران تاثیر می‌گذارند. برای حذف کردن کسی از چت ویدیویی، گزینه بازگشت روی کیبورد را و سپس روی علامت X در کنار نام او بزنید.

در این بخش از آموزش اینستاگرام به این ابزارهای خواهیم پرداخت. برای یادگیری اینستاگرام، ابتدا باید با مفاهیم پایه‌ای این اپلیکیشن آشنا شوید. آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی شامل اصول اولیه مانند ساخت پیج، نحوه استفاده از دکمه‌ها، آشنایی با ویژگی‌هایی چون استوری، پست‌ها و ریلز است. برای کسانی که به دنبال منابع بدون هزینه هستند، آموزش اینستاگرام رایگان می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا با کمترین هزینه، از امکانات و ابزارهای آموزشی اینستاگرام بهره‌مند شوند. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزش‌های تخصصی دارند. آن‌ها باید روش‌های کار با الگوریتم‌های اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند.

توضیحات هر کدام از این بخش ها را در مطلب زیر مطالعه کنید. این دوره به صورت ویدیویی است. بعد از ثبت‌نام به شما به ویدیوهای دوره دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را دانلود و تماشا کنید. احتمالاً دوره اینستاگرام را برای این شرکت می‌کنید که یک کسب و کار اینستاگرامی داشته باشید یا پیجی که الان دارید را رشد بدهید. هلدینگ نوین بیشتر از 18 ساله که توی اینترنت فعالیت داره و شامل ۱۰ کسب و کار موفق میشه.

به احتمال فراوان شما نیز همین حالا در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید یا می‌خواهید در آینده نزدیک دست به چنین کاری بزنید. همانطور که متوجه شدید، اکانت های بیزینسی اینستاگرام به بهبود عملکرد شما در شبکه های اجتماعی منجر می شوند و در رشد و توسعه تجارت شما تاثیرات مثبت زیادی می گذارند. آموزش استفاده از اینستاگرام برای پیج شخصی و به عنوان یک کاربر عادی سخت و زمانبر نیست. فقط کافیست همه موارد را یک یا دوبار انجام دهید تا به خوبی به اینستاگرام مسلط شوید. اما آموزش اینستاگرام برای کسب و کارها و جهت افزایش فالوور و فروش کاملا متفاوت و تخصصی است.

۳- از منوی جدید، گزینه switch to professional account را انتخاب کنید. نگاهی به گذشته داشته باشید و ببنید که آیا راه‌­هایی که به کار بردید موثر بودند یا خیر. مقالات و مطالب زیادی درباره بهترین راه­‌های بازاریابی می‌­توان خواند اما تنها زمانی متوجه تاثیر آن­‌ها خواهید شد که این راه­‌ها را شخصاً امتحان و نتایج آن را بررسی کنید. پیش‌­پرده‌­ای از محصول، خدمات یا برنامه­‌های خود در آینده را بارگذاری کنید تا احساس انتظار و کنجکاوی در مشتریان شما ایجاد شود. با این پیش‌­نمایش‌ها مشتریان احساس ارزشمند بودن خواهند کرد و مشتاق می­‌شوند تا شما را همراهی کنند و منتظر اطلاعات بیشتر خواهند بود.

تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامه‌نویسی‌ای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث می‌شود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید. ۴- دوستانه برخورد کنید. اینستاگرام جایی برای تعامل انسان‌هاست پس لازم نیست خیلی رسمی به افراد جواب بدهید.

در کنار نام هر دوست اینستاگرامی یا فیسبوکی که می‌خواهید لینک چت را دریافت کند، گزینه Send را بزنید. برای ارسال لینک روم برای افرادی که در اینستاگرام یا فیسبوک نیستند می‌توانید از گزینه Share Link استفاده کنید. شاهد پیادمی خواهید بود که توضیح می‌دهد روم مورد نظر تحت پروفایل فیسبوک شما ساخته می‌شود.

سپس می‌توانید گزینه «Live» را در پایین صفحه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر لایو نهایتا یک ساعت ادامه یافته و سپس به پایان می‌رسد. بنابراین یا باید محتوای خود را در یک ساعت به پایان برسانید یا لایو را دوباره آغاز کنید. در این بین البته امکان‌ ذخیره‌سازی لایوها و برگزاری لایو دونفره نیز مهیا شده و همچنین شما با استفاده از ترفندهای گوناگون می‌توانید اقدام به ذخیره لایو اینستاگرام کنید. هر روزه محصولات جدیدی وارد بازار می­‌شوند و صدها یا حتی هزاران برند در شبکه­‌های اجتماعی در حال توسعه کسب و کار خود هستند.

برای اینکه پست را در اکانت اینستاگرام خود ذخیره کنید روی آیکون Save بزنید. می‌توانید از روش‌های زیر برای تعامل با حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید استفاده کنید. برای تعویض رمز عبور اکانت اینستاگرام خود باید به بخش Edit profile بروید.

هشتگ برای دسته­‌بندی محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه­‌های اجتماعی به کار می­‌رود و بهترین راه برای یافتن محتوای موردنظر است. هشتگ­‌ها می‌­توانند کاملا مشخص یا کلی باشند اما چیزی که مهم است، مرتبط بودن با محتواست. خرید بازدید پروفایل اینستاگرام از فالووران می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جلب توجه کاربران جدید کمک کند. این بازدیدها شامل پروفایل ویزیت‌های واقعی و فیک هستند که به رشد پیج شما و افزایش اعتبار آن کمک می‌کنند.

یک پنجره تایید باز می‌شود که توضیح می‌دهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید. برای ادامه کار دکمه Block را بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر iOS یا اندروید خود باز کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام